mandag den 4. november 2013

En sød lille historie....

Som er ganske sand;0).Jeg har nemlig lige hentet Annasofie hos hendes nye veninde og selv om turen er ganske lang,ja,så kører vi gerne for at de kan ses.
Annasofie spiller fodbold og der spiller de selvfølgelig kampe.Annasofie og hendes nye veninde spiller på hver sit hold og har på den måde mødt hinanden,når de skulle spille mod hinanden.De har lige fra første kamp fået øje på hinanden,talt sammen og rost hinanden.Efter at have mødtes til kampe nogle gange,mødtes de tilfældigt i Djurssommerland og ja,derefter har de lavet legeaftaler hos hinanden,hvor de bare hygger sig.
Ja,jeg syntes nu det er ganske sødt og gode veninder kan man jo ikke få for mange af:0)

Eftermiddagens hygge har bestået af æbleskiver og nu vil jeg endnu en gang forsøge om jeg kan lave et halsrør til Rebecca med patentstrik,har lavet fejl et par gange,så må lige prøve igen(inden jeg smider det hen i et hjørne og starter symaskinen;0)))
Nu vi er ved strik,så.............
Kig forbi Micamaria hun har skudt en give away i gang,hvor den heldige vinder får en bog med Arne og Carlos.

Jeg er ikke en erfaren strikker,men synes det er sjovt(specielt nu hvor jeg er kommet i gang med de tykke pinde,så sker der ligesom noget på rimlig tid;0)og faktisk ganske afslappende(når det ellers makker ret;0)

God søndag:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....