fredag den 18. oktober 2013

Halloween!



Vi trodsede regnvejret i dag og tog på årets sidste tur til Djurssommerland.
Vi plejer altid at slutte sæsonen af med et besøg i efterårsferien,hvor der er pyntet så flot.
Fordelen ved regnvejret er at der ikke kommer så mange andre besøgende = ikke så lang ventetid ved forlystelserne og det er noget vi kan li';0)
Ja,jeg må indrømme alle de der vilde rutschebaner er ikke noget for mig(jeg får det virkelig skidt,hvis jeg prøver og kan ikke lade være med at skrige højt = "mor du behøver ikke tage med mere,for du er altså lidt pinlig";0)

Jeg føler, vi har travet et halv marathon ,så efter en dejlig dag skal stængerne altså smides op i sofaen,frem med strikkepindene,en god kop te (og chokoladen jeg har købt i smug;0)

God aften til Jer:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...