onsdag den 25. september 2013

En lang pause.....

Det er ved at være længe siden(1mdr) jeg sidst skrev et indlæg,tror ikke jeg før har haft en så lang pause,men må indrømme at lysten bare ikke rigtig vil indfinde sig.Har flere gange kigget forbi(også på de blogs jeg følger)men følte ikke der var noget at fortælle, som kunne være interessant for andre end mig selv og familien;0)
Men kan mærke at hvis bloggen ikke helt skal forsømmes og lukkes ned, må jeg lige i gang igen(for ved heller ikke helt, om jeg er parat til at stoppe!!!!!!)
Dejligt at der stadigvæk er faste læsere som gider læse med og tak til dem som ligger en kommentar (Det giver lidt ekstra liv på bloggen:0)

Nå,men som I måske allerede har opdaget(ellers fortæller jeg det nu) er der 100%uldgarn på tilbud i Netto denne uge.Fik ældste datteren som alligevel skulle til Randers og morgentræne til at købe nogle nøgler(skal vist have fat i lidt flere;0)

Jeg fik lysegrå,sort og naturhvid. Lige nu har jeg huer og en nederdel i tankerne,men nu må vi se hvad det bliver til.



God aften til jer alle:0)

2 kommentarer:

  1. Dejligt at se dig skrive lidt igen, men synes nu også, at det er helt ok, at der kun skrives, når lysten er tilstede.
    JA, jeg har set der er tilbud på uldgarn i Netto...skriver hun misundeligt. Vi har ikke en netto her i byen. Måske godt nok i den sidste ende, da jeg har forfærdeligt meget garn :)
    Glæder mig til at se, hvad du får ud af dit nye indkøb.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja,det er rigtig det skal være "lysten der driver værket".
      Jeps,en gang imellem er man bare nød til at "holde sig i skindet" selv om det kan være svært, når der er et godt tilbud enten på garn eller stof;0)

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...