tirsdag den 6. august 2013

Sommerhus del 1;0))

Jeg har holdt fri fra ikke kun bloggen, men internettet i det hele taget den sidste tid.jeg har ikke savnet det(nettet) men synes nu det er dejligt at være tilbage på bloggen,ikke mindst for at læse med hos Jer andre og se hvad I har lavet denne sommer:0)

Vi er lige hjem kommet fra en skøn tur i sommerhus. Vi har flere gange været i Sverige, men i år lejede vi et hus ved Venøbugt(ved Limfjorden)det var et fint hus med plads til os alle(+et stk. veninde til Cecilia)
Der var også en skøn natur,stier til at gå/løbe på næsten lige udenfor døren.
Her fik jeg løbet mine morgenture,så flot natur med klit og vand.Jeg læste for et stykke tid siden på en løbeblog,om en løber som havde været på ferie i Jylland og vedkommende havde nydt den rene luft vi har(nok specielt på landet).Jeg kom til at tænke på at det som jeg er vant til og tager som en selvfølge(ren luft) jo, ikke er det samme i feks. storbyerne og hvor er jeg bare glad for at have muligheden lige udenfor døren.Nå, det var lige et sidespring;0)

 Stranden som lå tæt på var ikke helt så børnevenlig som lovet,der var fyldt med sten langt ud i vandet, så vi var mest i kanten,men fik til gengæld samlet rigtig meget til strandpynt:0)
(Det blæste lidt den ene dag,så det var lidt køligt!Men ellers blev der plasket og sprøjtet med vand.Billeder af manden og jeg i badetøj bliver I skånet for,billederne viser helt klart at jeg ikke er i form til badedragt;0))))))

Ved huset var der også en fin have vi kunne lege /spille i og det bedste af alt(for Mathias)var sandkassen.

 Om aften blev der også tid til at strikke lidt.Endelig blev undertrøjen/vesten færdig til Mathias, den har været længe undervejs,ikke fordi den ikke var hurtig/nem at strikke,men først strikkede jeg str.2 år(som var for lille) så lavede jeg en fejl( jeg strikkede retsiden sammen med vrangsiden, fordi der var lidt for mørkt i bilen,men jeg tænkte, jeg sagsten kunne se,hmmmmm)så blev den gemt/glemt,men nu er den færdig:0)
Resultatet er ikke helt fejlfrit,men Mathias er glad for den,så jeg lever med fejlene;0)

(Strikket i økologisk bomuld.opskriften er fra.....jaaa,skal,lige finde den,så skriver jeg det;0)

Fortsættelse følger i  morgen(sommerhus del 2).......................................................................;0)))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....