mandag den 1. juli 2013

Sommerferie start!

Den sidste skoledag blev overstået og ungernes sommerferie er lige begyndt.(Jeg må vente lidt endnu med min)Den sidste uge er blevet brugt til hygge på skolen, idrætsdag,cykleture og hyttetur.Ældste pigen er færdig med årsprøver og eksamen og har nu kun to år tilbage af hhx. Så nu er de alle klar til en velfortjent sommerferie;0)

               Vi startede sommerferien med at lave dejlige sommerbilleder.


På billedet til højre kan man i maleriet se flere ansigter(lidt svært pga. foto kvaliteten)

       (Der er også lavet lidt fingerstrik.Lækkersakken ville lige prøve halskæden;0)

Vi er endnu engang ved at rykke lidt rundt i huset,skal have støbt nyt gulv i bryggerset  og for at give mere plads skal værelset ved siden af med i det nye bryggers.(tålmodighed er en dyd,når man laver hus,har jeg fundet ud af;0)
For at rykke rundt er det selvfølgelig også nødvendigt med oprydning,hvilket ikke var så ringe endda.Jeg fandt nemlig min saks, som jeg bruger til at klippe stof med aller bagerst inde i skabet(hmmmm,gad vide, hvordan den er kommet derind?????;0)Så nu er der ingen undskyldning for ikke at komme igang:0)))

I dag er manden og alle børnene(pånær Mathias) sendt på fodboldskole.Manden min og ældste pigen skal være trænerer(sammen med nogle andre) for en hel masse børn.Det plejer at være super sjovt for dem alle:0)

God dag til Jer herfra:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...