onsdag den 10. juli 2013

Måske er det bare mig.........

Altså jeg ved ikke om jeg har misforstået noget eller hvad???men skulle Google Reader ikke lukke d.1/7 og derfor skulle man haste for at få bloglovin for at følge de blogs man gerne ville(hmmm).Jeg har ikke opdaget nogle forandringer eller at noget er lukket, kan da stadigvæk følge blogs, jeg ikke har fået ændret(er det svindel og humbug????) måske er der en, der kan forklare mig det;0)

Nå,men sommeren nyder vi,skønt at kunne løbe sidst på aftenen og det stadigvæk er lunt og skønt at kunne bruge dagene udenfor.Men alt den friske luft kan også gøre en lille dreng træt.Jonas lagde sig i gyngen og faldt i søvn:0)



God sommeraften:0)

4 kommentarer:

  1. Google Reader er forsvundet du har bare så ikke brugt den ,men du har brugt læselisten bag din blog derfor har du intet opdaget ..

    SvarSlet
    Svar
    1. Arghhhh Helle tak for dit svar, nu giver det også pludselig mening for mig;-) forsat god sommer til jer begge.

      Slet
    2. Så kan jeg bedre forstå det;0)Tak for dit svar!
      -og god sommer til Jer alle!

      Slet
  2. Ha ha ha..Har haft det på samme måde, men heller ingen forandringer her.

    Dejligt i nyder sommeren og forståeligt, at den friske luft gør træt.

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...