mandag den 10. juni 2013

Oplevelser:0)

En LANG arbejdsuge er ved at være slut og jeg kan lige om et øjeblik(mangler lige 1 nattevagt) ane friugen. ÅHHHHHHH. Hvor jeg glæder mig:0)

I dag har det meste af familien været til Djurssommerland cup,først spilles der fodboldkampe og bagefter hygge i Djurssommerland.Så jeg tænker der kommer nogle rigtige trætte børn hjem om ikke så længe;0)
Imens de har været afsted har jeg snork boblet i det skønne vejr(hvilket godt kan være super træls,når nu vejret lokker med ude gøremål,men selvfølgelig nødvendigt for at være klar til arbejdet igen;0) og Cecilia passede Mathias, de har hygget med at bage kage og været ude på tur i det dejlige vejr.

                  (Den lækre marmorkage de har bagt, jeg måtte lige have en smagsprøve;0)

(Samlingen  fra gå turen,Mathias ville gerne plukke blomster til mig,men kommer nemt til at plukke hovedet af blomsten,så det er ikke let;0)



                                             (Til sidst resultatet af deres hygge dag sammen:0)

Fortsat god dag herfra:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....