søndag den 16. juni 2013

Fødselsdags fest og andet:0)

I går aftes fejrede Tobias hans fødselsdag(fylder først på mandag) for klassen,15 stk unge mennesker,som fyldte huset med mere larm end vanlig;0) Da de kom lynede det og stod ned i stride stænger,men efter maden klarede det op og solen skinnede,så de kunne komme ud og få lidt frisk luft og motion;0)
(Min store dreng;0) der blev også spillet bordfodbold,FiFA 13 og leget/spillet fodbold/rundbold ude.Der var også hygge snak i sofaen osv. En dejlig aften:0)

I dag skulle programmet til gengæld ha' stået på fodboldkampe(for engang skyld;0) og muddi og Salamidrengene.Men stakkels Annasofie kastede op flere gange i nat og har det stadigvæk dårligt,så vi er blevet hjemme til hygge og afslapning.
Måske jeg er så heldig der lidt krea tid til mig,har dette stykke stof som trænger til at blive brugt;0)men nu må vi se hvad dagen bringer.


Disse skønne roser fik jeg af Rebecca "fordi jeg elsker dig mor"(Hvor er jeg bare heldig:0)




God søndag til Jer Alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...