fredag den 26. april 2013

Skøn kjole:0)

Det ser ud til lockouten er slut efter regeringen greb ind i dag,så fra på mandag er der normal skoledag igen.Ungerne glæder sig og det kan jeg godt forstå.Vi har nu hygget os(indimellem har "læren" vist også været lidt for skrap,godt jeg ikke skal undervise 20 små"lopper";0)det har været sjovt at hjemmeundervise og vi har nydt den ekstra tid med børnene(ja,jeg kan ikke huske der før har været lockout af lærene,så mon ikke der går lang tid før det sker igen;0)

I dag var vi på biblioteket og fik læsestof med til både store og små.Glemte helt at tømme postkassen,fik det først gjort til aften og hvilken overraskelse.Der lå en pakke!! Jeg har nemlig været så heldig at vinde en give away hos Hende her:0).Hvis I vil se mere af hendes tryllerier med stof, kan I også se det på www.genbrugsdesign.dk
 Kjolen blev straks prøvet af en glad pige(Rebecca vidste nemlig ikke, jeg havde vundet en kjole,så det var en dejlig overraskelse:0) og den passede perfekt.Tusind tak for den fine kjole fra os begge to;0)
                                                             (En smuk og dejlig pige i en skøn kjole:0)


(Hun ville også lige have lov til at fjolle;0)

Håber alle får en dejlig aften:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....