lørdag den 27. april 2013

Gammelt hus;0)

Vi har et gammelt hus fra 1902,som trænger til en opfriskning,mange af stenene er der revner i eller gået lidt i stykker.Det vil være et alt for stort projekt at skifte alle stenene(læs her også for dyrt) så.........
Derfor er projektet her i foråret at få det vandskuret samt få skiftet vinduer og døre da de trænger MEGET til at blive udskiftet.Jeg glæder mig vildt og krydser finger og tæer for godt vejr i maj måned;0)
Først skulle gavlen lige ordnes,(der har været en garage der engang,derfor hullerne i muren) Manden min har også været ved at rense huset,så det er snart klart til vandskuring.
   
                     Men først skulle gavlen pudses op og det er den så blevet nu.
                                    Jeg glæder mig vildt, til vi er helt færdige:0)

Har fået syet af lidt stof jeg havde liggende.Elsker at finde stof,duge og andet i genbrugsen for senere at bruge det når lysten er der;0)Denne er syet af stof fra en gammel dug,rest stof jeg havde liggende til rib og små filt blomster,hvor jeg har syet en lille perle i midten:0)
                     ( En forårs nederdel,dem kan pigerne(de mindste) ikke få for mange af;0)

Super god dag til Jer:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....