mandag den 29. april 2013

Endnu en nederdel......

De første arbejdsnætter er overstået(mangler kun 1 nat, inden fri dagene igen kalder;0) Jeg har dog nået at sy en nederdel til Annasofie,jeg elsker de skrappe farver.Stoffet er genbrug.
Den passer lige til en frisk pige:0)
            (Annasofie gad ikke rigtig stå model,men det hjalp lidt da lillemand ville være med;0)

                                                        (Skønne klare farver og skønt med genbrug:0)

I mens jeg syede i går aftes måtte jeg lige guffe lidt slik og grådig som jeg var, blev de stykker jeg havde liggende, smidt i munden..........De blev hurtigt spyttet ud igen, for uden jeg havde set det, lå mit tegnekridt(til at tegne på stof med) sammen med  mit snoller,heldigvis kun et lille stykke,men nok til at smage FÆLT!!!!!!(det kan ikke anbefales) og ja,til grin kan man jo altid blive;0))))))))))

Fortsat god søndag:0)

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha.... Altså Laila. Kan godt forstå du hurtigt tyggede baglæns.
    Fin, fin nederdel

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...