mandag den 1. april 2013

Påskeharen!

I mens jeg fik min skønhedsøvn(jeg er nemlig arbejdsramt her i påsken),løb ungerne og deres far rundt udenfor for at finde påskeæg.
Vi havde nemlig været så heldige at påskeharen igen i år havde valgt at ligge vejen forbi vores matrikel.Jeg håber ikke han skulle alt for mange steder hen på hans rute efter os, for så mange æg der lå rundt omkring, må kurven bestemt være tom;0)
Ungerne nyder at gå rundt og lede efter æggene,(det har sket at de ikke har fundet dem alle og så lige pludselig efter lang tid dukker der et op:0),samle dem sammen for til sidst at dele dem.
             (Der var lækre chokolade mange steder,så øjnene skulle på arbejde og til sidst deles rovet;0)

Udover at storspise chokolade har vi også været ude og nyde det dejlige påskevejr(lidt koldt ganske vist,men den skønneste sol har været fremme:0)
                                      (Der hygges med fårene og hule byggeriet er i fuld gang:0)

Håber også I har haft et skønt påskevejr:0)

2 kommentarer:

  1. Åhhh jeg er vild med påskeharen, som lægger æg i andres haver.
    Skøn tradition, synes jeg.

    Når jagten gik ind, var mine børn bekymrede for, om jægerne måtte skyde påskeharer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja,ungerne nyder det også:0)
      Der var et år vi kom til at påkøre en hare tæt på påske.Der måtte vi lige tage en snak om at det selvfølgelig var synd for haren, men også berolige dem med at det ikke var påskeharen vi havde ramt;0)
      kh. Laila

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...