tirsdag den 26. marts 2013

Oprydning!!

I dag var det oprydnings tid,det er det nu tit her på matriklen,men denne gang er det oprydning i bund i vores "pulterkammer" Det skal nemlig laves til et midlertidig værelse til Tobias.
Men for pokker da,hvor er der samlet meget både brugbart og ikke(har svært ved at smide ting ud for tænk nu ,hvis jeg lige pludselig skal bruge det!!!!!;0)Sådan har jeg det også med stof,så nu skal det hele gennemgås også de ikke færdige projekter(dem er der nogle stykker af;0)))
Der er ikke andet for end at starte i den ene ende og slutte i den anden.Har heldigvis nogle fridage til at få det ordnet:0)
Vi fik nu også påskepyntet(pynter ikke så meget,som til jul)synes det er dejligt og vigtigt at markerer vores højtider.Ungerne pyntede vores troldegren,den ser måske lidt "rodet" ud,men som jeg før har skrevet om her på min blog er der plads til det hele også selv om det ikke er perfekt lavet eller passer perfekt sammen.Der skal være plads til børnenes ideer og det som de har lavet.Derfor har jeg heller ikke en designer stue eller hus for den sags skyld,nææ,her er der plads til selv den "grimmeste"kreation,for bare det at de synes det er sjov at være kreative,er skønt.(Det er jo heller ikke altid mine projekter er lige heldige,men det er også helt ok med mig.Bare jeg har hygget mig med at lave dem;0)
                   (Lidt pynt vi fik lavet i går og vores pyntede troldegren(billedkvaliteten er nu ikke for god;0)


(Hos genbrugsen var jeg så heldig at finde disse to urtepotter,kom hø i og puttede to ægge lys i.Så blev de ganske søde:0)
(Ved godt der er brandfare,så de bliver ikke tændt,men er kun til pynt;0)

Hos Kisser Laptern er der en give away,hvor man kan vinde en super sød bondekjole fra str. 2-8 år.Prøv at tage et kig på hendes blog:0)

God aften til Alle som kigger forbi!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...