lørdag den 30. marts 2013

Langfredag!

Altså familiehygge og lækker påskefrokost,det er sagen:0)
(Manden min er meget dygtig til at anrette maden,så det ser lækkert ud.Bordet dækkede og pyntede Jonas.Der var bare dømt hygge)

Der er også blevet tid til syslerier.
Det er 100 år siden jeg har knyttet,sådan føltes det i hvert fald,for det var tilbage til da jeg gik i folkeskolen;0)Så derfor skulle det lige prøves igen.
Prøvede at knytte af det neonfarvede muresnor(som manden min havde liggende),men skulle også lige afprøve det bomuldsnor,jeg har købt i fine farver i tigeren.Det er godt nok ikke neon farvet,men ganske flot alligevel.
Selv ældste pigen bestilte et armbånd ;0)'

Indtil videre er det blevet til disse:
                (Nogle er knyttet med perler eller to slags farver eller bare med en farve og dobbelt snor.)

God Langfredag herfra:0)

2 kommentarer:

  1. Super søde og sjove armbånd.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det:O)
      Som skrevet er det læææææææænge siden jeg sidst har knyttet,men de var ganske sjov at lave;0)

      kh.Laila

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...