søndag den 24. marts 2013

Endnu en fødselsdag....

 er blevet fejret her på Pilegården. Nemlig Jonas og Rebeccas 8 års fødselsdag.Jeg husker, som var det i går at jeg var gravid med tvillinger.Først var det meningen at jeg skulle sættes i gang d.21.3(man bliver sat i gang 2 uger før termin, når det er tvillinger)men da det jo nettop var Annasofies fødselsdag, fik vi det rykket til d.23.3(så alle fingre var krydset for at jeg ikke selv gik i fødsel d. 21.)Det hele faldt i hak og to underskønne børn kom til verden d.23.3:0)

De blev fejret fra morgenstunden og til middag kom hele klassen og sørgede for leg,hygge og larm;0)
En skøn dag!
(1. Rebecca er i gang med at pakke op tidelig morgen.2.De to fødselarer:0)3.Jonas er på vej med skatten.4.En sjov slikmand som en af gæsterne lavede) 

God lørdag aften!

2 kommentarer:

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....