lørdag den 5. januar 2013

Weekend????

Måske er du så heldig at du kan læne dig tilbage og nyde at weekenden er nær efter en(måske) kort arbejdsuge. Jeg er desværre ikke helt så heldig og dog!!! Jeg har jo et arbejde, som ikke skelner om det er weekend eller helligedage. Til gengæld har jeg flere sammenhængende fridage, når jeg holder fri og det betyder rigtig meget for min familie og mig. Så jeg klager ikke, heller ikke selv om denne første uge i det nye år, har budt på mere travlhed end ellers. Håber bare på at resten af arbejdsåret bliver lidt roligere;0)

Lige nu vil jeg i hvert fald nyde at jeg har fri et par timer endnu og lave det her:






Måske du også skal lave krea i aften:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....