tirsdag den 8. januar 2013

Efter få.........

timers søvn,skulle der en kraftanstrengelse til, for at stå op og forlade den varme dyne(kan næsten ikke vente til det bliver aften;0)men det var jeg nød til, da jeg skulle til personalemøde, for derefter at fortsætte med undervisning/møde(jo,jo øjnene blev lidt tunge, da den første time var overstået,men jeg klarede at holde mig vågen;0)
Nu har jeg så fri indtil næste mandag og det er bare Skønt!!!!!

Jeg har været i gang med et par ophæng til pigernes vinduer.Lavet af bølgepap,bomuldssnor og perler,nemt at gå til :0)

                     (eftermiddags mørket kom snigende ind på mig,håber alligevel man kan fornemme ophænget)

Håber I får en dejlig aften:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....