onsdag den 5. december 2012

Julebogen

4.december:0)
Så er en ny arbejdsuge begyndt,det, sammen med at børnene selvfølgelig også skal i skole samt passe sport om eftermiddagen,gør at jeg ind imellem må være kreativ mht vores hjemmelavede kalender.I dag skulle de til håndboldtræning og det meste af eftermiddagen gik med det.Så i dag stod der i kalenderen:læse julehistorie.
Julefesten er en bog vi har haft længe og det er en tradition at vi læser den hvert år:0)
(bogen er skrevet af Rolf Lidberg.Den er ved at være godt slidt,men stadigvæk brugbar)

Håber I får en dejlig aften:0)

3 kommentarer:

  1. Åh ja. Der er da heller ikke noget mere hyggeligt, end læsning af julehistorier.

    SvarSlet
  2. nååå ja der er flere af de trolde jule bøger og hvor har jeg læst dem for mine drenge da de var små

    gode minder

    SvarSlet
  3. Åh den bog har jeg også læst for mine 4 børn. Nu ligger den og venter hvis jeg skulle være så heldig at få børnebørn en gang

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....