lørdag den 24. november 2012

Se lige....

her hvad min søde kollega havde med til mig.Hun ville bare have smidt det ud,men ville så lige spørge om det var noget for mig.
OM det er;0) altså jeg kan bare ikke få stof,bånd ect. nok. Jeg nyder at samle og genbruge stoffer(nyt stof er nu også helt ok;0).Når den rette ide så kommer, er det skønt bare at kunne gå i gang:0)
                                             (Smukt stof og to forskellige bånd,super skønt!)

Hvis der er flere der har lyst til at deltage i min Give away, så tryk HER .Vinderen trækkes i morgen aften kl. 20.00 dut:0)





God weekend :0)

2 kommentarer:

  1. Skønt at hun tænkte på dig. Flotte ting som du nok skal få noget godt ud af

    SvarSlet
  2. Skøn gave du har modtaget og jeg glæder mig til at se, hvad du får lavet med de fine sager
    God weekend

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...