fredag den 30. november 2012

Så er...

de fleste julegaver købt,manden min og jeg tog afsted med mindstemanden i dag.(han er heldigvis så lille endnu at han ikke kan røbe hemmeligheder;0)Vi brugte det meste af dagen på det,men så mangler vi heller ikke så mange igen!!
Kalendergaverne er også ved at være på plads( det jeg regner i hvert fald med at julemanden har sørget for,da det er ham der kommer med gaverne her hos os;0)))

I morgen skal vi så hygge med æbleskiver og julemusik, imens vi pynter i huset(nu kan børnene snart heller ikke vente længere;0)




Måske du også skal julehygge/pynte imorgen???


God aften:0)

2 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt.
    Her skal der ikke jules ret meget.
    Jeg skal være alene hele julen og får ikke besøg af mine nærmeste, da de alle sammen tager til USA, for at besøge deres far, hvor julen skal fejres og deltages i hans bryllup.
    Men sådan er det jo at være skilt fra ens børns far. Må pænt deles :), så det er jeg vant til.

    Rigtig god hygge dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver spændende for dine børn,når de skal fejre jul i USA.Jeg håber også du får en hyggelig jul, trods alt(så kan du jo altid glæde dig ekstra meget til næste jul, hvor det er din tur til at få besøg;0)
      kh.Laila

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...