torsdag den 8. november 2012

ØØØØØHHH,mor.......

 jeg tror din mobil er gået i stykker!!!!!Rebecca rakte mig mobilen,jeg tænkte nå,den er nok bare blevet slukket og ja,der kom da lys, da jeg prøvede,så jeg beroligede puslingen.Lidt senere øhh,mor kan man godt spille på mobilen uden det der kort i?????nej, det kan man ikke(det var lige inden spisetid,så jeg tænkte ikke nærmere over det)INDTIL jeg skulle bruge telefonen senere på aften og den ikke virkede(indsæt simkort!!!HMMM!)Der sov Rebecca selvfølgelig,så jeg måtte i gang med at lede,men fandt det ikke.
Fik forklaringen og simkortet dagen efter,hun(samt en veninde) ville bare lige prøve, om man kunne putte det i en legetelefon(veninden havde en gammel mobil, som blev brugt til leg).Vi fik så lige en lille snak om at det ikke var så smart at gøre en anden gang;0)

Har fået givet min bladholder(se indlæg fra søndag) et make over og er glad for resultatet.

God aften herfra!

6 kommentarer:

  1. Smiler... Livet bliver aldrig kedeligt med børn omkring sig.
    Så fin din bladholder er blevet. Skønne farver der gør glad at kigge på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :0)
      Nej, kedeligt bliver det aldrig med de kære børn;0)
      god søndag til dig.
      kh.Laila

      Slet
  2. hehe ja de børn Man kan da kun holde af dem selv når de laver den slags narrestreger hehe

    rigtig flot bladholder du fik lavet dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Ja præcis,de er ikke til at stå for de kære børn:0)
      God aften til dig.
      Kh:Laila

      Slet
  3. Sikke fin den er blevet. Meget frisk og helt anderledes end før. Den skal du nok blive glad for.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:0)Det eneste problem er at Mathias tror det er en stol,han tømmer den for blade og sætter sig i den;0)

      God dag til dig!
      kh.Laila

      Slet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....