søndag den 25. november 2012

Give away

Først vil jeg  lige sige VELKOMMEN til alle de nye faste læsere der er kommet til.
Det er utroligt dejligt I samt Jer der har været med næsten fra da jeg startede med at blogge, har lyst til at læse med her hos mig,det gør mig rigtig glad:0)

Dernæst kan jeg afsløre at vinderen af min Give away blev Retniv ,stort tillykke herfra. Trækningen foregik på gammeldags mane'r (sedler og 1 stk barne hånd til at trække;0)

                                            (ups, den blev vendt lidt forkert;0)


Se lige hvad aftenskaffen bød på i dag(ikke dårligt;0)


Rigtig god lørdag aften herfra.

3 kommentarer:

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....