lørdag den 8. september 2012

Så blev det....

fredag igen,det er blevet sent(jeg er i hvert fald træt)men jeg kan ikke rigtig få mig selv overtalt til at gå i seng,maven er stop mæt,selvom det er ved at være flere timer siden vi har spist.Vi fik nemlig pandekager med is til dessert(mums)og selv om jeg prøvede at begrænse mig,har jeg alligevel spist for meget;0)
Det kan faktisk godt undre mig, jeg overhovedet begyndte at smovse,for kort tid inden vi skulle spise, så jeg mig selv i løbetøj(jeg løber hver uge flere gange,så jeg har jo tit tøjet på)men det er jo ikke så tit(læs så godt som aldrig)jeg ser mig selv i hel figur.Grunden til jeg gjorde det i dag var at da jeg var til DHL stafetten (har skrevet om det tidligere)blev der taget et billede af holdet.DET billede så jeg i dag og ja, det første jeg så var en kæmpe vulk(læs her flæske pølse)på min løbe trøje,What!!!!!!Er den stor tænkte jeg,kan endda huske jeg prøvede at trække maven ind på det billede;0)Så der er ingen udvej jeg se og droppe chokoladen og spise mere sundt(Hmm,kan svagt huske jeg har lovet mig selv det før:0)))))
Ellers er eftermiddagen brugt på at gå i genbrugsen endda 3 af slagsen.De to første havde jeg ikke besøgt før,var derfor sikker på de var fyldt med "guld"(det var de nu ikke,men bestemt et besøg værd en anden gang)Da jeg stod i den tredje butik ringede manden,havde helt glemt han skulle bruge bilen,så jeg fik slet ikke tid til at besøge den fjerde genbrugs(Hmm,kan mærke jeg bestemt er gået glip af et guldfund;0)
Jeg fik købt en bluse og 4 børne bøger,så helt tomhændet kom jeg ikke hjem:0)
    (En god blanding af nyere og ældre bøger.Blusen kan ikke vises, da den snurre i vaskemaskinen lige nu)

God weekend herfra,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....