søndag den 30. september 2012

Lykken er.....

-at se sin datter igen..... :0)

Altså, dagen i dag var bare en super dejlig dag.
Tidligt i morges,hentede jeg min store pige i Randers,efter hun havde været afsted en HEL uge i Frankrig.
Hun har været på studietur med elitesport college, hvor de har trænet,set Paris,været i eiffeltårnet og selvfølgelig shoppet :0) Var ellers stensikker på hun havde en ny taske med hjem(hun elsker tasker)men det blev "kun" til en pung samt sko og tøj;0)
Hun havde også været så betænksom og købt gaver med hjem til alle(Et stort hit!!!)

Annasofie og Rebecca var ude og spille fodboldkampe og i eftermiddag var vi ude og nyde det dejlige efterårsvejr.
Mathias og jeg nød at gynge og kigge op i den blå himmel,10 min. senere blev himlen grå/sort og det stod ned,vi nåede heldigvis lige ind inden vi blev alt for våde.(Rigtig efterårsvejr;0)

                       (Mathias lå næsten og sov,han havde nemlig ikke sovet så lang en middagslur.)

God efterårsaften til Jer:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....