onsdag den 8. august 2012

Vi roder.....

ja,det er faktisk ikke noget nyt at vi roder;0)men der er ekstra meget rod lige nu, for i dag og nærmeste fremtid skal der sorteres og ryddes ud.Børnene skal bytte værelser,vi har nemlig ikke et til hver lige pt.Så ældste pigen får sit eget(det har hun også nu,hun skal bare have et andet)mellemste pigen og lille pigen kommer til at dele og ældste drengen og mellemste drengen skal også dele.Mindste manden bliver hos mor og far lidt endnu:0)
Vi håber på/regner med at få lavet nogle flere værelser ovenpå,men byggeriet er gået lidt i stå sommeren over, så de må dele værelser lidt endnu.

-Nu vi snakker om rod,jeg har en dårlig vane med at brokke mig over børnenes rod i stuen,prøv lige at se her:


-det har været i stuen hele sommeren,flittigt brugt,men ikke ryddet på plads efter brug(hmmmmm,måske skal jeg starte med at tage mig selv i ørene;0)

God aften til Jer alle!

2 kommentarer:

  1. :)) Ryk nu ikke or hårdt i de ører. Hvis det du viser på billedet er rod, så vil jeg gerne vide hvad det kaldes, som foregår i mit hus.
    Måske gennemført rod, for det er allesteder nu. Derfor kæmpe oprydning på vej :)

    Hyg og hejs

    SvarSlet
  2. :0))God fornøjelse med din oprydning.Det er lidt hårdt mens det står på,men skønt bagefter;0)
    knus.

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....