lørdag den 25. august 2012

Stafet:0)

Jeg var til en super stafet i går sammen med 14000 andre løbe glade mennesker.Det var virkelig stort at prøve,super dejlig oplevelse med så mange glade mennesker på et sted.
Det var også hyggeligt at være sammen med sine kollegaer uden det handlede om arbejde og ja,jeg var ikke den langsomste,men bestemt heller ikke den hurtigste,jeg gennemførte og det er jeg glad for:0)
Jeg var først hjemme ved midnat,så har været lidt slap i koderne i dag,måtte lige have en bette middagslur,da Mathias skulle sove til middag;0)
Det er derfor ikke blevet til de vilde aktiviteter,men jeg har været så heldig at vinde en Give away hos Mosekonen og derfor har jeg modtaget dette fine bånd og små hjerter.Tusind tak for det hele:0)


Nu venter en dejlig weekend forude,håber I alle får en fornøjelig en:0)

2 kommentarer:

  1. ja det var da et stort løb du der var med til

    tillykke med din fine gevinst

    SvarSlet
  2. Tak for det.God weekend til dig:0)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...