torsdag den 23. august 2012

Måske ses vi?????

Dagen i dag kunne næsten være startet med sangen"regndråber drypper i mit hår" i hvert fald trommede regnen mod teltdugen,skøn lyd at vågne til:0)Børnene synes det er så sjovt at sove i telt,de kan slet ikke få nok,Michael og jeg skiftes så til at sove sammen med dem(en luftmadras er ok et par dage,men så vil jeg gerne sove i min seng igen;0)

Imorgen skal jeg løbe mit første officielle  5km løb . DHL stafetten i Århus!!!!!!!!
Stafetten startede i går og er færdig imorgen,så i tv at der var 42000 tilmeldte(VILDT!!)Der er mulighed for både løb og walk,vi skal løbe i hold af 5 løbere,det bliver super sjovt er jeg sikker på ,håber på vejret er med os;0)

Ses vi??????;0)


                                                      (Billedet lånt fra nettet)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...