søndag den 26. august 2012

Fodboldkampe og nederdel;0)

Jeg er blevet færdig med en lille nederdel til Annasofie,lavet efter mønster i Ingelise dit kreative magasin nr.8.Jeg har bare tilføjet kantebånd/skråbånd(første gang jeg prøver kræfter med det,men bestemt ikke sidste;0)samt en lille doily lomme.Stoffet er en dug,den samt doilyen er fra genbrugsen:0)




Jeg må hellere lave en nederdel mere,denne gang til mindste pigen,hun har allerede valgt noget stof på hylden.

Ellers har jeg været med Jonas til fodbold i dag,han skulle spille 2 kampe.Jeg synes det er dejligt at være med, når de er afsted til kampe,men kan godt mærke mit konkurrence gen dukker op,når jeg står på side linjen;0) Jeg er ikke en af de forældre der står og råber negative ting og brok,men føler lige jeg bliver nød til at komme med opmundtrende råd.I pausen føler jeg også lige, jeg har gode råd at dele ud af til Jonas, hvorpå han siger "mor tag det bare roligt, jeg gør alt hvad jeg kan" (derefter blev de gode råd pakket væk;0)

God lørdag:0)

1 kommentar:

  1. Smiler...
    Har selv været fodboldmor og kan spejle mig i det du fortæller her.
    Skønne farver til en frisk pige.
    God søndag

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...