onsdag den 16. maj 2012

Lige inden.........

jeg skulle ud og handle i dag,nåede jeg lige at kigge på de blogs jeg følger og hosEn kreativ verden så jeg at de i netto havde billige voksduge i denne uge(ja, det er utroligt,hvad man kan finde af gode råd/tips herinde)Nå, men jeg måtte så lige forbi netto og jeg er nu den heldige ejer af to stk.den ene skal måske på bordet,men den anden skal laves om til sjove påfund.

Jeg var også forbi genbrugsen(det er et must,når jeg selv er afsted.Børnene er nemlig lidt trætte af at mor liiiiiiiiiiige skal ind og kigge når de er med;0)
Jeg fandt en stor rulle kantebånd, samt mønstre til kjoler og joggingtøj(dejlige fund;0)

    (det er nu ikke fordi jeg skal sy joggingtøj til mig manden;0),men der var mønster med til små børn, som jeg måske kan bruge)

Min mellemste pige er i fuld gang med at sy en lille bamse i hånden til hendes far,han har nemlig fødselsdag i næste uge,så indtil der,er det selvfølgelig en hemmelighed;0)

                                         Kreativ hygge trods sygdom......(hun er heldigvis rask igen.:0)

God dag til jer,håber også I har fundet "guld" i dag :0).


1 kommentar:

  1. Jeg vil da godt med i genbrug haha man kan som regel finde et eller andet man lige står og mangler ;o)

    dejlige ting du fik til morsdag også Heldige dig

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...