tirsdag den 17. april 2012

Lidt af Hvert.

Jeg har været heldig igen:0) Jeg er blevet tildelt en blogaward fra Mosekonen  ,det er min tredje blogaward, så det er jeg selvfølgelig super glad for. Mange tak!
Da jeg har svaret på spørgsmålene en gang(16.11.2011 )vil jeg nøjes med at henvise til dette indlæg,håber det er ok;0)


Jonas har lånt denne bog på biblioteket,så vi har været ved at klippe og klistre(god/nem bog for børn)




Jeg var også heldig i genbrugsen, fandt denne bog som er sjov at kigge i og få ideer fra.


Jeg er i gang med at strikke sokker til manden min(han har sukket længe efter et ekstra par)de her er i restegarn,lidt tykke bliver de(er godkendt af manden;0)Som han selv siger, om ikke andet har han nogle tykke sokker til næste vinter;0)
Det er første gang jeg strikker sokker uden hæl(cirkel sokker)men de er ganske nemme.Billede kommer når de er helt færdige begge to;0)

God aften.

2 kommentarer:

  1. Godmorgen.
    Velbekomme. Fortjent er den.
    Herlige bøger og jeg kan godt forstå i hygger jer med at klippe klistre
    Glæder mig til at se dine cirkelsokker. Sådan nogen har jeg aldrig strikket.
    Kører stadig derudad på det mønster jeg lærte for mange år siden af min mor.

    God ny dag

    SvarSlet
  2. Jeg plejer også at strikke med hæl,men da en kollega kom med mønstret,så det let ud og lige til at gå til(lige noget for mig;0)

    Også god dag til dig:0)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...