tirsdag den 6. marts 2012

Weekenden!

Det har været en travel weekend,med nok at se til.
Vi er ved at mangle lidt plads (mangler børneværelser),de store har deres eget værelse, men de små deler endnu.Vi har derfor besluttet os for at lave værelser ovenpå, men der skal startes helt fra bunden af,det vil sige alt skal laves,derfor er det også et længere varende projekt,som Michael skal lave, når han kan, samt når der er penge til det;0)men engang bliver det rigtig godt er jeg sikker på(det er også rart at have noget at glæde sig til;0)
                                        (Der er nok at tage fat på:0)

                                         (Der arbejdes!)
Nå, men i weekenden havde vi inviteret en ven på bøf og byg, så de to mænd var travelt beskæftiget på loftet.Jeg havde travelt med at være træner for Michaels fodboldhold,chaffør for børnene(vi bor på landet,så når der skal leges, laves sport eller andet skal der køres)det gik der en del tid med og selvfølgelig alt andet praktisk der skulle laves. Mandag var jeg lidt brugt, men skulle lige ud for at se Cecilia spille fodboldkamp(stiv kold vind,uden mulighed for læ;0)så da vi kom til aften, var jeg bare helt klar til en tidlig nattesøvn.
Men i dag er der mere energi igen måske tid til lidt kreativt i aften:0)
God aften.

2 kommentarer:

  1. Det bliver helt sikkert godt.
    Værelser på loftet . WAW...
    Men uha, hvor jeg glad for, at mine børn er voksne nu. Husker udmærket godt, hvor svært det kunne være med at få det hele til at gå op i en højere enhed med deres sport, skole, legedage osv.
    Jeg sled 3 cykler op imens mine drenge var små, men minderne er stadig gode, trods en del slid og træthed.

    God dag til dig og dine kære

    SvarSlet
  2. Ja,vi har mange ideer/drømme til hvordan vi kan indrette pladsen,nu må vi se hvor mange der kan realiseres;0)men dejligt bliver det!
    Ja,til tider er det et puslespil at få det hele til at passe mht henten og bringen.Vi vidste godt det var "prisen", da vi for snart mange år siden(13 år)flyttede på landet,hvilket vi bestemt ikke har fortrudt:0)Jeg kan godt forstå, hvis du har været alene med børnene at det til tider har været hårdt/svært for dig at nå det hele.
    kh.Laila

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...