fredag den 23. marts 2012

Fødselsdage og lidt andet.

Det er utroligt som tiden flyver afsted,de første dage på arbejdet er ovre og det var dejligt at hilse på alle mine super søde kollegaer igen(dejligt at føle sig velkommen tilbage:0).I denne uge har jeg haft fri(også dejligt med en blid opstart;0)skal lige have en ekstravagt lørdag,men ellers fridage.
Dette har også været nødvendigt for både Annasofie,Jonas og Rebecca har fødselsdage i denne uge(for mig er det vigtig at holde fri på ungernes fødselsdage, så vi rigtig kan hygge os).Onsdag blev Annasofie fejret fra morgenstunden og om eftermiddagen, havde hun pigerne med hjemme efter skole.Da pigerne var taget hjem var hun til gymnastik, så da hun kom i seng, var hun godt træt oven på en lang dag.I dag fredag er det så Jonas og Rebeccas tur til at blive fejret, de skal dog ikke have klassen(de går i den samme klasse) med hjem i dag(det venter vi med til et senere tidspunkt)i eftermiddag står den på mere hygge og menuen har de to krudtugler selvfølgelig bestemt: hotdogs til aftensmad;0)

(Annasofie har frabedt sig at få hendes billede fra morgen hyggen med på bloggen)
(Så jeg nøjes med at vise slikposerne til skattejagten,super klar til at blive gemt et hemmeligt sted;0)                                                                                                   

(Tidelig morgen,Jonas og Rebecca i fuld gang med at pakke gaver op;0)

Jeg har faktisk været super heldig i denne uge(eller i søndags)jeg vandt nemlig en give away HER.Jeg vandt den brede hygge pakke.
Se lige hvad jeg fik:
(Den flade brede hyggepakke)

(Flotte dækkeservietter)

(søde ugle servietter)
(lækker til te,til en tedrikker som mig;0)

                                           (Velduftende lavendelsæbe,hjemmelavet)
                                           
Endnu en gang tusind tak for de fine ting Tove.:0)

Rigtig god weekend til Jer alle.

2 kommentarer:

  1. Hjertelig TILLYkke med børnene.
    Ja, den tid iler og jeg kan godt forstå, at du gerne vil holde fri, for at fejre dem.

    Velbekomme. Dejligt du kunne bruge hyggepakken.
    God weekend til dig og dine kære

    SvarSlet
  2. stort tillykke med børnene - det er altid dejligt

    flot flot giveaway du vandt tillykke med det også

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...