torsdag den 2. februar 2012

Hvordan er det gået????

Nu er det ved at være en måned siden  at sundhedskuren begyndte,hvordan er det så gået??????Jaaaa,(host,host)den første uge gik det meget godt(no problemers)meeeeeeeen så gik det knap så godt de andre;(
Jeg har bare ikke været særlig standhaftig,rygrad som en regnorm(ja, undskyldninger er der jo altid nok af;)men da jeg stod på vægten i morges, var der alligevel røget 2,5 kg af ,så hvad vægten angår, går det jo i den rigtige retning;0)
Jeg vil nu forsøge om denne måned ikke kan blive lidt sundere(bare en smule;0)

 
Til morgen lå der endnu mere sne hos os, den dejligste pudder sne.Min største dreng fortalte også at han helt kom i julestemning og ja, det kan jeg godt forstå, for sneen dalede lige så stille ned med store snefnug.Det var så flot.
Jeg gætter på at lige så snart de første kommer hjem fra skole, så står den på leg i den dejlige sne.




Kan I alle have en dejlig dag :0)


2 kommentarer:

  1. 2,5 kg er da skisme flot.. Det er sådan det skal være, man skal give sig selv lov til "lidt" engang imellem, ellers bliver det bare for surt... Tænk om du næste d. 1, kqan skrive minus 5 kg :-)) GODT GÅET...

    SvarSlet
  2. Hej,Tak skal du have.Ja, kun at være sund hele tiden, er nok ikke holdbart for en slikmund som mig;)så må det gå lidt langsommere,bare det går ned af med vægten,er det super:0)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....