lørdag den 18. februar 2012

Genbrugsguld...

fik jeg med hjem i går.Der var 50% på tingene, så alt var super billigt.
Jeg fik alt det her med hjem for 40 kr.(jeg følte mig virkelig heldig;0)
                                           (4 te krus,pose med lynlåse,skråbånd og fint stof med blomster.)

Er snart færdig med halstørklædet til mig selv,havde garn tilovers fra sokkerne,tænkte jeg lige så godt kunne få det brugt.
                                         (jeg strikker det i perlestrik)


Michael fik lyst til at lave fastelavnsboller, så det var bare mums;0)

                                          (Bogstaverne er for at hitte rede i hvem ,der skal have hvad,da nogle 
                                                          ikke vil have med creme osv;0)

God søndag.

2 kommentarer:

  1. super fund til de 40 kr.
    Halstørklædet ser flot ud elsker det farveskift der er i strømpegarn

    UHMMMM og sikke styr der er på kagerne :o) velbekomme

    SvarSlet
  2. Hej Laj,jeg elsker bare at gå og kigge i genbrugsen,kan bruge laaaang tid der(hvis jeg får lov;0)og tit synes jeg, at jeg gør et guldfund(det er ikke altid manden og resten af familien er enige,men jeg nyder det:0)
    jeg tror også jeg bliver glad for halstørklædet,trænger til farver på jakken.
    ja,kagerne var jo ikke slankevenlige,men de smagte super;0)
    kh.Laila.

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...