søndag den 19. februar 2012

Fastelavn....

er mit navn, boller vil jeg have....Så blev det endelig fastelavn,og formiddagen kunne ikke gå stærkt nok, så vi kunne komme til fastelavnsfest.
3 stk. børn klar til fest.

Annasofie er katten i tønden,kattedragten syede jeg til min store pige for snart nogle år siden og tønden er lavet af et lagn, tyk ståltråd som ringe og små pyntede katte syet på "tønden".Jonas er robot, lavet af papkasser og pap malet med "guld" maling og kroppen er med stanniol,knapperne foran er låg og andet genbrug.Rebecca ville ellers være fe,da jeg så skulle til at lave kostume til hende, fandt hun supermandsdragten i kassen med fastelavnstøjet og ville hellere være super woman med slør(det passer også bedre til hende;0)dragten lavede jeg til min store dreng også for nogle år siden.(jeg elsker hjemmelavede dragter,kan godt lide alle ikke er ens;0)
Vi havde en rigtig hyggelig eftermiddag,med musik,sang og tøndslagning.Annasofie fik præmie for den bedste udklædning hos de store.
Nu er Annasofie og Tobias ude og rasle(jeg kan huske det var noget jeg gjorde som barn,men der er ikke mange der gør det her hos os længere)
I morgen skal børnene starte i skole igen efter ferien,indskolingen fejrer også fastelavn imorgen, så det bliver en blid start for de små.

Fortsat god søndag.

3 kommentarer:

  1. Hvor er de fine.
    Rigtig god ny uge.

    SvarSlet
  2. Tak for det,i lige måde:0)

    SvarSlet
  3. Herlige kostumer du har fået lavet

    Her er der heller ikke rigtig mange der rasler mere

    SvarSlet

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....