søndag den 29. januar 2012

Sne.

Vi vågnede til et dejligt hvidt landskab, så straks efter morgenmaden var børnene ude og lege og kælke.Det var jo første gang Mathias oplevede sne, men en lille trække tur på slæden med hans søskende var bare dejligt, han sad helt stille og nød det.
                                         (Det kunne godt lade sig gøre at lave snebolde af frostsne)

Jeg er begyndt at rydde op/ud fra vore lille ekstra værelse.Det er et rum vi bruger til kreative materialer, men også til at sætte de ting ind i, som ikke liiiiiige kan være andre steder(hmmm)Det er selvfølgelig ikke holdbart i længden og derfor hedder det nu oprydning.Jeg håber lidt på(eller meget) at jeg på sigt kan få plads til et bord til symaskinen.Lige nu skal jeg tage maskinen frem hver gang der skal syes og det er lidt træls og gør også at jeg ikke får syet,så meget som jeg gerne vil.
Ellers bød dagen jo også på en super dejlig håndboldkamp.Vi er ellers en fodbold familie(med stort F), men når håndboldlandsholdet spiller, er vi klar til at heppe :0)))))
Nu er det tid til strikketøjet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...