søndag den 8. januar 2012

Lidt energi;0)

Som tidligere beskrevet har det været småt med energi , men så var det min dejlige mand i går foreslog, at han tog sig af Mathias sidste nat, så jeg kunne få sovet:))))))
Så jeg har sovet i børneværelset (uden at høre en lyd)en hel nats søvn, kan slet ikke huske hvornår det sidst er sket.Da jeg vågnede til morgen, var der igen fyldt energi på batteriet, og tænk sig........ Mathias havde overlevet hele natten uden hans mor i nærheden ;0)
Nu er jeg klar igen til at tage en nattetjans(hvis han ikke bare beslutter sig for at sove,håbe, håbe;0)

Nå, men den nye energi skulle jo selvfølgelig bruges, så ud over at være chaffør for børnene(en havde en legeaftale og en skulle til fødselsdag) var jeg ude og hive ukrudt op på gårdspladsen.Vi har en dejlig stor gårdsplads med pigsten,den er præget af tidens tand,(men det er nettop charmen, synes jeg)Vi har talt om at få anden belægning, men synes alligevel det her er den bedste. Men altså ukrudtet kan også lide at bo her, så vi prøver hvert år at begrænse det,nogle gange lykkes det, andre gange ikke. Nu har jeg så læst "hvis ukrudtet bliver fjernet allerede i januar, så er det så meget lettere til sommer".Hmmmm,nå det her i janaur kan jeg ikke, men hvis jeg bare kan få noget væk, så kunne pladsen blive flot her til foråret. Det var nu lidt koldt, men ja, andet kan man vel ikke forvente når det kun er januar måned:0)
På plus siden er det jo gratis motion og frisk luft, hvilket jo heller ikke er dårligt.;0)

                                                         Masser af grønt ukrudt!!!!
Nu skal strikketøjet frem:0)

Fortsat god søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Strik nederdel 🧶

 Jeg fik slet ikke vist den færdige nederdel her på bloggen. Den er strikket i restegarn og ud fra eget mønster. De små stropper er også str...