fredag den 11. november 2011

Tanker og lidt sjovt ;)

Det er utroligt,så er det allerede fredag igen, ja, det tænker jeg næsten hver gang, der er gået en uge.Dagene flyver afsted ( indimellem kan det være svært at følge med,)men jeg nyder hver og en.Jeg nyder at være herhjemme med bettemand, jeg nyder at være her, når de store kommer hjem fra skole, jeg nyder vores hverdag, som byder på mange glæder og udfordringer. Ja, jeg nyder i det hele taget bare det at være til og er taknemmelig for hver dag:)
-Nyd de små ting, for en dag kigger du måske tilbage og indser at de var de store ting.
  Robert Brault.

Lige et billede, denne bog fandt jeg på gendbrug og syntes den var lidt sjov.


Den har mange gode/sjove og søde ideer til hvad man kan lave sammen med børn.Som der står forneden:
Forældrenes hjælp når børn keder sig;)

God weekend til Jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....