fredag den 25. november 2011

1. + 3.punkt på To Do listen!

Så er 1. punkt på TO DO listen lavet en hue til Annasofie.Faktisk har jeg lavet en magen til, til Rebecca(den første hue jeg havde lavet til Annasofie, var nemlig for lille.(Så kan jeg måske lære at tage mål før de sover;0)Nå, men intet er for skidt til ikke at være godt, Rebecca kan heldigvis passe den.
Jeg synes selv den er blevet helt sød!



Vi har også lavet pom pommer.Se mere under syslerier for børn.


Jonas lavede en i grå/sort, man er vel en dreng;0)  

Jeg er faktisk også færdig med punkt 3 på listen, men det var jo en hemlighed, så det går nok ikke an at vise lige nu;0)
I morgen får vi besøg af  nogle super dejlige venner, uhh, jeg glæder mig,så skal der bare hygges:o)))))

God Aften til Jer,håber I alle får en dejlig weekend !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Påske- værtindegave 🧶

 Vi går med hastige skridt mod påske. Hvis du evt. skal til påskefrokost og skal have en værtindegave med, kunne en påskekurv med reste garn...