søndag den 23. oktober 2011

Status: 1. uge og slut på efterårsferien.

Det er nu 1 uge siden jeg besluttede at starte denne blog, uden at have den store kendskab til, hvordan man gør.Jeg må også indrømme, der har været start vanskeligheder og det har taget en del tid at sætte mig ind i det hele(jeg mangler vist stadigvæk at få styr på en del;)men,men, det er også sjovt /hyggeligt og
jeg er sikker på med tiden, bliver det hele også nemmere at finde ud af.
Jeg har også fået 1 fast læser, hvilket jeg er rigtig glad for,velkommen til :-))

Efterårsferien er slut, skolen begynder imorgen igen og som sædvanligt er ferien gået alt for hurtigt.Men vi har alle hygget os og fået slappet af.
Jeg er igang med at strikke en hue til Rebecca og bagefter skal Annasofie have en,( heldigvis er de hurtige at strikke)
Det helt store hit for børnene har været Hama perler, de har virkelig produceret mange forskellige figuer.Det er længe siden perlerne sidst var fremme,( måske nettop derfor var det sådan et hit:)


                                                   ( Det var lige dem jeg kunne finde.)


Vi har også smovset i pandekager,der blev lavet så mange at man skulle tro, vi havde besøg af Rasmus Klump og selv om vi er mange i famillien, var der nogle tilbage til dagen efter.Pandekager med nutella,is og stikkelsbærsyltetøj,sødt, men ikke så ringe endda;-)




                                                                                                                                                                     




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med her på bloggen.Skriv gerne en kommentar -det er så hyggeligt 🌷

Genbrugs projekt.🩷

 Vi har længe haft en slagbænk, som jeg engang  har fået af en kær veninde.🩷 Selve slagbænken er præget af patina og det kan jeg godt lide....